Про портал

Портал створено на вимогу Закону України «Про адміністративні послуги».

Ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг здійсняється відповідно до Порядку затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 січня 2013 р. № 13.


 Цілі Порталу:

- впорядкування та надання вичерпної інформації про адміністративні послуги;

- надання адміністративних та інших публічних послуг в електронному вигляді.

 Як функціонує Портал:

Послідовність дій для роботи з Порталом


Функціональні елементи

Персональний кабінет – створюється для одержувачів послуг та використовується як механізм спілкування між заявником та надавачем послуг.

Ідентифікація – процедура розпізнавання особи. На даному етапі буде використовуватись електронний цифровий підпис. З часом доступними стануть різні методи ідентифікації, по мірі технічної та юридичної готовності.

Подача документів – форми заяв та документи подаються в електронному вигляді. Електронний підпис засвідчує автентичність документів.

Отримання послуги - відбуватиметься в персональному  кабінеті шляхом надання результату послуги в електронному вигляді.

Зворотній зв’язок здійснюється через електронну пошту заявника.

 

Етапи розвитку Порталу:

-          Робота Порталу в інформаційному режимі та забезпечення вичерпної інформації про:

o   адміністративну послугу

o   список, шаблони та зразки документів необхідних для отримання послуги

o   контактну інформацію та місце отримання послуги

-          Надання послуг в електронному вигляді:

o   Послідовне впровадження послуг в електронному вигляді  (по мірі готовності суб’єктів надання)

o   Розширення способів ідентифікації одержувачів послуг

o   Впровадження механізмів сплати за послуги

             

Побудовано комплексну систему захисту інформації Порталу з підтвердженою відповідністю. Атестат відповідності зареєстровано в Адміністрації державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 06.02.2018 за № 16228.